JAG VILL HA VÅR..

Längtar väldigt mycket..

Efter våren just nu. Tänk vad skönt att inte behöva alla tjocka kläder på sig, bara glida ut i en skinnjacka och glänsa i vårsolen. Hur skönt låter inte det? ;)

Igår klickade jag och björn hem lite vårskor från nätet, så himla snygga. Jag hoppas att dem passar när dem kommer. Det drygaste är att vi måste vänta till den 10 feb på vissa par, morr. Jaja, bara att gilla läget :)

Dessa skönheter hoppas jag ska få pryda mina fötter i vår..



(Klicka på bilderna för större format)

Och sedan köpte jag även ett par nya inneskor som jag fastnade grymt mycket för. Kanske av den anledningen att dem matchar min otroligt snygga innebandyklubba ;)



(Klicka på bilderna för större format)


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0