FREDAGSMYS..

Spenderade en..

Galet soft fredagskväll tillsammans med hjärtat igår. Det blev middag, snacks och tv-mys innan vi båda slocknade väldigt tidigt. Fast det var riktigt mysigt. Sedan vaknade vi vid 00.30 och borstade tänderna för att sedan krypa tillbaka under täcket. Då låg vi och tittade på tv innan vi somnade igen. Fredagsmyys! (:

 

Imorse vaknade vi tidigt, förmodligen eftersom vi somnade så tidigt igår. Blev frukost och sedan en morgonpromenad ned till centrum för att handla.

Just nu är..

Jag mest förvirrad. Sitter och tittar på diverse skolor eftersom tanken är att jag eventuellt ska börja plugga till hösten - barnskötare på distans. Det är helt galet mycket att ta in, värsta djungeln. Och jag känner mig inte tillräckligt fokuserad just nu att ta in allt detta.

Tips på bra skolor?


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0