GLAD OCH SPÄND..

Det är två ord..

Som beskriver mig väldigt bra just nu. Jag är otroligt glad eftersom jag fick ett mycket trevligt besked idag, precis det beskedet som jag hade hoppats på. Jag har vikarierat på en förskola nu under våren och har vikariat fram tills dem stänger för sommaren. Och idag fick jag veta att jag får jobb på samma ställe till hösten med, en deltidstjänst. Helt perfekt med tanke på att jag har börjat leta mig in i studiedjungeln. Till hösten är nämligen tanken att jag ska börja studera också, på heltid till barnskötare. Det går bra nu! (:


Jag har precis skapat en konto på en skola som jag tänker söka på - kompetensutvecklingsinstitutet.. Yeeeey! (:


Peace!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Grattis till tjänsten! Skönt när saker flyter på.

2011-06-23 @ 07:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0