SPENDERARBYXORNA..

Är på..

Dock ska jag inte spendera pengarna på enbart roliga saker, vilket är lite trist. Imorgon ska jag nämligen till tandläkaren för att göra det sista på en lagning. Betala för något man inte ens tycker om, usch.. Jag ringde till tandläkaren och frågade vad kalaset skulle sluta på - 705 kronor. Fyfaaan rent ut sagt!

 

Ikväll ska jag åtminstonde spendera pengarna på några roliga saker, nämligen diverse saker till midsommar såsom mat och dricka.

Jag surfade..

Runt en stund på systembolagets hemsida och kom fram till några saker som jag ska inhandla ikväll.




Peace!


Kommentarer
Postat av: TwoGunz

Uppdatera bloggen vännen! :)

2011-07-07 @ 12:46:33
Postat av: Lina lj

Nu är det dags att uppdatera bloggen min vän :) du har ju maaaaaaaassa att skriva om :)

2011-08-18 @ 12:14:47
Postat av: Ninnu

Hörrdu, vi saknar dej!

2011-09-05 @ 13:02:05
URL: http://bloggen.fi/diabetes
Postat av: Anonym

UPPDATERA DÅ!!!!!!!!!!!!!!! Jag följde din blogg som en slav, dina inlägg och din positiva attityd till livet gjorde mig så glad!!! :) Så skriv nu!

2011-09-14 @ 14:36:57
Postat av: Joakim

Tjena!



Just nu har jag en lysande tävling på bloggen som jag tror du kommer gilla eftersom du har chansen att vinna exlusiva diabetesprylar.



Skulle vara kul om du deltog!



Mvh//Diabetesmannen

2011-09-22 @ 15:22:41
URL: http://diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0