TORSDAGSKVÄLL..

Och jag är..

Sådär lite halvgalet trött just nu. Har spenderat dagen ute i solen på jobbet, lite jobbigt är det att behöva gå med långtröja på sig nu när det är så varmt eftersom jag måste täcka min tatuering. Eller ja okej, jag har farfarströja med ena armen nedfälld men det är ändå galet varmt ute. Jag har dock kommit på en lösning nu, imorgon ska jag täcka tatueringen med en liten tygbit. Klippte av armen på en gammal tröja, en lagom bit så att det täcker hela tatueringen. Och det innebär i sin tur att jag kan ha linne imorgon. Känns som att det kan vara ganska skönt med tanke på att det ska bli dryga 28 grader, puuh! (:

Efter jobbet..

Spenderade jag lite tid hemma innan det var dags att gå ned till ica för att möta de andra brudarna. Innan jag skulle gå kände jag mig konstig, oh yes - lågt blodsocker såklart, bara att äta och sedan gå. Det märks stor skillnad på blodsockret nu när det är så pass varmt. Jag behöver inte alls lika mycket insulin.

Träffade brudarna och så handlade vi för att sedan glida till forsman och grilla. Lite avskedsmiddag för helsingborg som sedan åker "hem" till helsingborg över sommaren. Mys! (:

Snart är..

Det dags att lägga huvudet på kudden för min del. Ögonen går lite halvt i kors vid detta laget. Godnatt på er alla tokar därute! (:

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0