FRISÖRBESÖK..

Den största delen av..
Dagen har spenderats på olika bussar. Klev upp straxt innan 06.00, duschade och åt frukost innan bussen gick 07.23. Lyckades dessutom hinna med en tidigare, haha! ;) Jag har nämligen varit hos min frisör i norrtälje och blivit snygg i håret. Jag är supernöjd, bara lite ovant att det är så kort. Blev mycket hår som åkte från sidorna, och mitt nackhår som jag normalt brukar dra framåt är gone. Det enda som fattas nu är att färga rötterna svarta. Då blir det tipptopp! :)


Resultat
..




Från vänster sida


Från höger sida


Bakifrån


Framifrån

Vad tycks? :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt värre! Gillar

2011-03-10 @ 14:24:38
Postat av: Joachim Fredriksson

Hej!



Jag vill prata med dig om ett samarbete, hör av dig på min mail!



Med vänliga hälsningar,

Joachim Fredriksson

DiabetesPortalen.nu

2011-03-10 @ 19:04:09
URL: http://diabetesportalen.nu
Postat av: Fia

Snyggt! Vi har typ samma frilla men jag(eller rättare sagt min kompis) brukar ta trimmen på sidorna av kammen men behålla så det blir ca 5-10mm kvar.

Ska få håret fixat i helgen av min kompis, får se vad det blir! Har med mig blekning, svart och vinrött-lila färg! Älskar att mixa med mitt hår och testa nya färger och frisyrer men endast korta frisyrer!

2011-03-10 @ 20:09:32
URL: http://insulinbella.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Det där blev ju kanonfint=)

Jag är imponerad av människor som faktiskt har en frisyr, som har tid och ork att fixa den varje dag;)



Ha en kul helg!

2011-03-11 @ 09:18:28
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0