MÅNDAGSKVÄLL..

Och jag är..

Fruktansvärt pigg faktiskt, trots en hektisk dag. Morgonen började med att dem ringde från förskolan där jag jobbar (vikarierar) på och frågade om jag kunde vara där ca 40 minuter senare. Det kunde jag dock inte eftersom jag precis hade vaknat med en känning några minuter innan de ringde. Så jag vilade 10 minuter till och tog sedan ett blodsocker, då låg jag bra igen. Hoppade in i duschen och åt frukost och var på jobbet till 8.00, skulle egentligen ha börjat 9.00 idag. Fick dessutom jobba längre än vad jag skulle på eftermiddagen så det blev några extratimmar idag, wiee! :)

Direkt efter jobbet sprang jag hem för att kasta i mig middag och sedan var det dags att traska upp till våran innebandyhall eftersom vi har caféet denna vecka med innebandyn. Jag och hjärtat hade kvällens första pass. Det var dock väldigt lugnt, vi var dem enda kunderna eftersom småtjejernas träning blev inställd. Vi spelade kort och yazti och hade det allmänt trevligt! :) Skrattade massor, underbart!

Ska slötitta lite på tv nu innan det är dags att sova igen. Imorgon börjar jag tidigt, 7.30.

Peace! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0