MATCH..

Spelade match..

I söndags och töjnan stod för motståndet. Klockan 14.15 var det matchstart. Ingen välspelad match från våran sida men tredje perioden spelade vi bra, så den tar vi med oss. Trots en lite slarvig match så vinner vi utan problem med 6-3. Och jag fick sätta 2 mål, skönt. Hade en jäkla otur med stolpar och ribbor igår, vet inte hur många skott som klirrade i ramen egentligen.

Igår dök det även upp ett roligt inlägg att läsa i lagets gästbok, från töjnans tränare.. Maria gick från töjnan och började lira med oss den här säsongen och jag är nummer 18.


"Maria du var bra i målet så pluspoäng till dig plus nummer 18 vill jag ge ett bra match betyg på med i ert lag"


Chrickis tog lite foton under matchen så jag tänkte dela med mig några av dem..


Vallentuna IBK damlaget!




Snackar ihop oss innan matchstart




Curvie, lugn som en filbunke




Forsman hittar en pass på alex




Starkt hemjobb - 4 mot 1



Jag drar på ett skott



Helsingborgs mål och forsman jublar



Så ska dem tas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0