MIN LÖRDAGSKVÄLL..

Jag bjuder..

På min lördagskväll i bilder istället för en massa text. Jag tycker personligen att bilder är lite roligare än att sitta och läsa en massa text. Speciellt om bilder finns att tillgå. Så enjoy!

 


Mårten, björn och jag.



Puss min älskade cecilia.


Ida, katta, jag och hanna.


Jag och hanna.


Hanna och ida.


Jag och hanna har kramkalas.


Givetvis är mina converse med.


Ida och jag.


Ida, jag flaschar musklerna och helsingborgs ben.


Hjärtat och hanna äger dansgolvet på våning ett.


Hanna och katta.


Björn, ida och cissi.


Åh vad jag älskar dig cecilia.


Björn, jag och hjärtat på dansgolvet på tre kronor.

Tack för en trevlig lördagskväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0