MIN TISDAGSKVÄLL..

Spenerades inte..

Som den normalt brukar. Innebandyträningen var inställd ikväll så istället passade jag, cissi, björn och hanna på att åka till stan för att inhandla presenter till ida som har fyllt år. Jag råkade givetvis få med mig ett par jeans från g-star raw hem. Och det var bra att dem var billigare än de andra paren jag har köpt därifrån, det gillas! :)

Efter shoppingen blev det middag i kungshallarna. Jag och hjärtat åt mat från tacobar och hanna och björn åt någon lax med ris. Supergott med tanke på hur hungriga alla var vid den tiden.. ;)

 

Problemet med..

Att min svarta skinnjacka inte hade några fickor som man kan dra igen löste sig ändå. Blodsockermätaren höll sig kvar och när vi mötte upp hjärtat i stan så stoppade jag ned den i hennes väska.

 

 
Dagens outfit blev tillslut :)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0