NOMINERAD..

Jag har blivit nominerad..

Av en annan diabetiker - hanna! :)


1. När började du blogga?

Oj, jag minns inte riktigt när jag började blogga. Kan det vara år 2009 kanske? Jag bloggade nämligen på en annan adress innan jag flyttade min blogg till den här adressen. Jag och mitt minne, haha. Äsch jag säger omkring år 2009! (:

2. Vad handlar din blogg om och vad skriver du i den?

Jag bloggar ju under namnet "ettlivsomdiabetiker" så diabetes är ett givet ämne i min blogg. Jag ville starta en diabetesblogg dels för att sprida mer kunskap, både till mina vänner och även andra människor. Och det är otroligt nyttigt att utbyta erfarenheter med andra diabetiker.
Jag tycker även om att blogga om olika outfits. Tycker det är jätteroligt att trixa med olika plagg / accosearer i garderoben. Våga vara "wild and crazy"..
Skriver mycket om innebandyn också eftersom den är en väldigt viktig del i mitt liv. Delar även med mig av mitt liv i allmänhet, lite som en dagbok på nätet kan man väl säga. Och så bloggar jag gärna om mat! (:


3. Vad gör din blogg speciell?

Oj, jag vet inte om den är direkt speciell? Isåfall skulle det väl kanske vara att jag bloggar om diabetes, det är ju trots allt en diabetesblogg i grunden. Och eftersom jag har hyffsat bra med besökare som återkommmer så borde det ju finnas något som lockar? Lämna gärna en kommentar om varför du läser min blogg!

4. Vad fick dig att börja blogga?

Det var just det att sprida kunskapen om diabetes samt att komma i kontakt med andra diabetiker för att utbyta erfarenheter.


5. Vad skulle du vilja ändra i din blogg?

Svår fråga. Jag skulle väl kanske vilja lära mig lite mer om design, fast jag tycker att jag har en rätt nice design på min blogg ändå. Däremot skulle jag vara väldigt tacksam om folk vill slänga in önskemål angående vad jag ska blogga om. Vad vill ni läsa om?!

Skickar denna nominering vidare till hanna och forsman!


Kommentarer
Postat av: emmet

test..

2011-03-07 @ 10:50:45
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/
Postat av: Tag Heuer Monaco

Jag bloggar ju under namnet "ettlivsomdiabetiker" så diabetes är ett givet ämne i min blogg. http://www.tagheuerwatchshop.com/Tag-Heuer-Link-Automatic-Mens-Watch-WAT1110.BA0950-p-286.html

http://www.watchofcartier.com/Cartier_La_Dona_watches.html

http://www.watchofcartier.com/Cartier_Must_21_watches.html

http://www.watchofcartier.com/Cartier_Pasha_watches.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0