ÖGONBOTTENFOTOGRAFERINGEN..

Gick galant..

Dock ser jag knappt någonting nu, det är väldigt suddigt. Och huvudet värker eftersom ögonen är så pass känsliga efteråt. Om några timmar ska jag jobba och då hoppas jag verkligen att det är bättre. Ska stänga ned datorn nu, ögonen pallar inte. Tänkte bara säga att det gick galant! :)

 

Trots diabetes i snart 19 år så hade jag inga förändringar på ögonen, vilket faktiskt är imponerande. Det enda är att jag har en leverfläck på högra ögat, men den satt långt ifrån synfältet så det var inga problem. Och en stor eloge till hon som gjorde fotograferingen på mig, hon var superbra och hade humor! :)

Ska ta en kopp kaffe nu och fira att det är fredag, woho! :)

 

Trevlig fredag! :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt att det gick galant fast huvudet värker!

Fråga nästa gång efter ett par andra droppar som man ser helt normalt med efteråt! Dom har jag fått dom senaste gångerna! Så skönt att kunna gå ut i solljuset utan att bli helt förblindad 8)

Jag har haft en pytteliten kristall på ena ögat en gång men den försvann av sig själv tack och lov!

2011-03-20 @ 09:07:37
URL: http://insulinbella.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Härligt att det gick bra=)

Det är riktigt jobbigt att vara ute i solljus eller vit snö efter tycker jag...

2011-03-20 @ 21:03:36
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0