SÖNDAGSKVÄLL..

Och jag har..

Haft en fantastisk söndag. Har spenderat hela dagen och kvällen tillsammans med mitt hjärta, riktig kvalitétstid. Började med att vi vaknade väldigt tidigt efter en liten miss med tidsomställningen. Jag ställde fram min klocka en timme redan igår kväll innan vi somnade eftersom jag trodde att min inte ställde om sig automatiskt, vilket den gjorde. Så imorse låg min klocka två timmar före, haha! Så kan det gå men desto mer fick vi ut av dagen! ;)

 

Blev frukost och sedan en dusch innan vi bestämde oss för att dra in till stan. Shoppingdag med hjärtat i vårsolen lät ju inte helt fel liksom, bara hon och jag. Vi gled runt i lite affärer och sedan mötte vi upp cissis syrra, jessica. Spenderade lite tid tillsammans innan jessica var tvungen att dra vidare, riktigt trevligt.

Framåt eftermiddagen åkte vi hem och handlade alla ingredienser till middagen. Tittade på film, lagade middag samt efterrätt och bara chillade. Perfekt söndag!

Jag saknar dig redan mitt hjärta!

 

Blodsockret har legat bra hela dagen, förutom morgonvärdet som var lite högt - 12.3 mmol/l. Därefter har jag legat kanonbra, mellan 5-8 mmol/l. Det uppskattas! :)

Ska titta på big brother nu och sedan nanna kudden, är ganska trött. Tänkte uppdatera mer imorgon!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0