UNDERBARA FREDAG..

Jag började..

Dagen med att jobba på förskola mellan 9-15.30.. Soft första dag, inte så mycket barn. Då blir det också lite lättare att komma in i alla rutiner. Det var i alla fall kul att jobba igen! :)

 

Snart blir det tre-rättersmiddag med forsman, björn och helsingborg. Ska bli supermysigt faktiskt! :) Och det känns som en alldeles lagom fredagskväll faktiskt. Hjärtat mitt är med några arbetskamrater och roar sig :)

 

Jag har även ett samarbete på g, men det får ni veta mer om en annan dag. Ska alldeles straxt bege mig ner till ica för att möta upp brudarna och handla. Jag är vrålhungrig så det kommer att bli nice med tre-rättersmiddag ikväll! :)

Ha en underbar fredag! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0