ETT BESÖK..

På tegelbruket..

Blev det igår kväll, mycket liv och rörelse. Dock är jag besviken på musiken, riktigt dåligt. Det brukar nämligen vara skön musik där men inte igår, lite besviken är jag allt. I övrigt hade jag en grym kväll tillsammans med älskade vänner och min underbara flickvän! - Tack alla! (:

 

Idag har..

Jag spenderat hela dagen tillsammans med hjärtat. Det blev rätt sent igår, vi gick säkert inte och la oss förrän vid 05.00-tiden. När vi kom hem till hjärtat så gjorde vi iordning lite käk innan vi la oss, så klockan tickade på men det var galet gott med mat! (;

Diabetiker måste alltid äta innan dem går och lägger sig när man har druckit alkohol, eftersom alkoholen sänker blodsockret ett par timmar efteråt. Och får du en hypoglykemi (lågt blodsockervärde) är det inte säkert att man vaknar av den och dessutom är sockerreserven i levern förstörd - eftersom kroppen jobbar med att få bort alkoholen prioriterar den inte att ta upp sockret i första hand. Har du otur då så kan du dö!

 

Vi har..

Spendrat nästan hela dagen i sängen och tittat på tv och sovit. Dessutom blev det en sväng ned till centrum för att handla lunch och blommor till mors-dag.

 

Nu sitter jag hemma och umgås med mamma. Väntar på att big brother ska börja och därefter blir det en dejt med john blund.


Har ni haft en bra helg? - Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0