KRYSSNING..

I fredags..

Drog vi, ett stort gäng med massa härliga människor på kryssning. Silja senerade var båten vi rockade på. Och imorse (söndag) kom vi hem. Det var en 40-timmars kryssning till helsingfors och det var riktigt grymt! :)
Sova har det inte blivit speciellt mycket med som ni säkert förstår, utan mestadels partaj. Så ikväll tänkte jag faktiskt gå och lägga mig hyfsat tidigt. Sitter och funderar på om jag ska se hela big brother.. Ja, vi får se om jag orkar (;

Bilder från kryssningen kommer en annan dag! (:


Tack alla inblandade för en grym helg - kärlek! (:


Peace!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna S

Finlandskryssning är kul! Härligt att du hade det bra och festade på. :)

2011-05-16 @ 08:57:59
Postat av: Undrar

Hur löser du det med blodsocker, alkohol och äta när du festar så länge?

2011-05-17 @ 23:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0